torsdag 30. oktober 2008

"Budskap"-uke i Mali

Nå på lørdag, 1.nov, reiser jeg til Mali for å delta på en samling for ansatte i NMS knyttet til programmet, "Budskap". Temaet for samlingen er teologisk utdannelse på alle nivå fra enkle kortkurs om Bibelen til akademiske teologistudier.



Jeg skal reise fra Curitiba, via São Paulo og Amsterdam, til Paris. I Paris møter jeg 11 andre fra NMS, og sammen reiser vi til Mopti i Mali søndag kveld. Så skal vi være sammen, NMS-ansatte fra Afrika, Asia, Europa og Sør-Amerika. Jeg tror det blir en spennende og motiverende uke! Det skal bli interessant å høre hva de andre har å fortelle om temaet. Og så skal vi ha undervisning av Hans Austnaberg og Svein Ragnvald Tjora.



En lang reise for få dager. 11. november er jeg tilbake igjen i Curitiba.







Ingen kommentarer: