søndag 5. oktober 2008

Jeg prøver meg som blogger igjen!

Det er gått over ett år siden forrige innlegg på denne bloggen. Men nå har jeg bestemt meg for å prøve igjen og se om jeg klarer å være en litt ivrigere blogger denne gangen.

Livet her i Curitiba går sin gang. Det er merkelig å tenke på at mitt andre år ved Fatev allerede går mot slutten. Tiden går fort!

De neste to månedene skal jeg være mye på reise. Det begynner allerede i morgen med at jeg skal til Recife og tolke for en gruppe nordmenn fra Kirkens Nødhjelp. Det skal bli spennende! Jeg har aldri vært i Recife og jeg har heller aldri tolket noe særlig, i alle fall ikke slik offisielt. Håper at det går bra! Jeg må innrømme at jeg er litt spent. Det aner meg at jeg vil trenge et større ordforråd denne uken enn mitt vanlige kirkelige og teologiske...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei, Mona!
Hyggelig å se at du er på luften igjen og fint å høre at du har det fint! Vi forstår at det du gjør mange interessante erfaringer og tar fatt på stadig nye ufordringer. Imponerende! Herrens velsignelse er med deg!
Liv og Harald