søndag 12. april 2009

Påskebilder

Denne påsken har jeg hatt besøk av en gruppe fra Sørnes menighet på Sola. En kjempefin gjeng med masse godt humør! Her er vi på vei opp for å se leiligheten min. Det ble litt trangt med 18 personer i den lille leiligheten, men det var kjekt å få vise hvor jeg bor.

Vi hadde pizzakveld på FATEV med studenter, ansatte og gjengen fra Norge. Mange av studentene prøvde seg på engelsk, og ellers var folk flinke og kreative i kommunikasjonsformene!

Den botaniske hagen i Curitiba er verdt et besøk. Vi hadde flott vær hele uken!









Veldig kjekt med besøk av tante Berit!


Jeg fikk også med meg et bryllup i påsken. Alexandre og Karlana giftet seg på lørdag. Jeg har skrevet om Alexandre tidligere i denne bloggen.

Jeg var tidlig oppe lørdag morgen for å hjelpe brudeparet med å lage blomsterdekorasjoner. Til og med Alexandre bidrog og det ble skikkelig fint!

Tuti er ei god venninne av både meg og brudeparet. Sammen stod hun og jeg i spissen for å lage et overraskelsesselskap for Alexandre og Karlana etter vielsen. De hadde funnet ut at de ikke hadde mulighet til å arrangere noen fest, men ble kjempeglade for overraskelsen!

Ingen kommentarer: