tirsdag 26. juni 2007

Så var jeg enda ett år eldre...

Orkut som er omtrent det samme som Facebook avslører alt! Alle har det og alle vet bl.a når du fyller året. Orkut begynner å gi beskjed omtrent en uke på forhånd...
Det ble mange spørsmål om det jeg skulle feire, om det ble kake osv. Jeg fant ut at jeg ikke kunne skille ut og invitere bare noen studenter. Jeg kjenner jo alle og ønsker ikke å velge ut noen framfor andre. Så da ble løsningen "åpent hus" eller "åpen leilighet"! Jeg ga beskjed på fredagen at hele gjengen var invitert til meg lørdagkveld.

Det var spennende! Hvor mange ville komme? Hvor mye mat trengtes? Ville alle 100 komme??? Hjelp!! Men det var strategisk å gi beskjed bare én dag før, slik hadde mange allerede andre planer. Leiligheten min er ikke så stor...

Det ble en fin kveld! Vi var ca 30 stk og det gikk akkurat:) Ikke sitteplass til alle, men det gjorde ikke noe. Noen valgte å stå og prate, andre satte seg på golvet, på fanget til noen eller på sengen på soverommet.

Her ser dere omtrent hele gjengen! Det kom noen til etterhvert som dessverre ikke ble med på fellesbilde. Jeg fikk hjelp på forhånd av gode venner. De lagde kaker og hadde kjøpt inn ballonger, hatter og lys. Så det ble skikkelig bursdagsfeiring!


Gode jenter!!!


Rebecca, meg og Maria.

6 kommentarer:

Støttegruppa sa...

Gratulerer med overstått bursdag!!!!
Å tusen takk, igjen, for oppholdet hos deg!!!!
Utrolig kjekt å se bursdagshattene i bruk :)

anne-linn sa...

Hei! Så kjekt med nye innlegg!! Det er visst en stund siden jeg har vært inne og sett ser jeg... det var flere ting jeg ikke hadde lest der, ja.. Godt med en oppdatering.
Ser ut som du hadde en kjekk bursdagsfeiring!! - det var nok lurt å vente med å gi beskjed til dagen før, ja ;) Hehe. Imponerende at lærer inviterer studentene til bursdag, men forholdene er kanskje litt annerledes der enn her... Håper det står bra til med deg :)

Gretty sa...

gratulere på itteskudd!! :D såg stas ut!

Anonym sa...

I will not acquiesce in on it. I regard as polite post. Especially the designation attracted me to study the intact story.

Anonym sa...

Amiable post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you on your information.

Anonym sa...

Opulently I agree but I dream the list inform should prepare more info then it has.